1. Mikäli mPOP Utilityä ei ole asennettu iPadille, niin avaa "App Store" sovellus iPadissa ja hae "mPOP Utility"

2. Valitse "mPOP Utility" ja klkkaa "Asenna".

3. Avaa "mPOP Utility" ja

  • Valitse "Bluetooth Settings" 
  • Valitse "Auto Connection" ja "New Pairing Permission" asetus päälle (ks. kuva alla) 
  • Hyväksy valinta "Apply" napista.
  • Vastaa kahteen seuraavaan kysymykseen "Yes" (Apply? ja Continue?)

Mikäli "Apply" napin painamisen jälkeen saat virheilmoituksen "FAILURE" mPOP Utilityssä, niin katso ohje alta kohdasta "Mahdolliset ongelmatilanteet "Auto Connect" asetuksen asettamisessa".

4. Käynnistä STAR kassalaitteisto uudestaan käyttämällä virta virtakytkimestä hetkeksi pois ja takaisin päälle.

Mahdolliset ongelmatilanteet "Auto Connect" asetuksen asettamisessa

Mikäli "Apply" napin painamisen jälkeen saat virheilmoituksen "FAILURE" mPOP Utilityssä, niin

1. Mene iPadin Asetuksiin ja Bluetooth asetuksiin:

2. Täppää STAR mPOP <laitteenID> "Ei Yhteydessä" / "Not Connected" tekstiä ja hetken päästä teksti muuttuu "Yhteydessä" / "Connected" ja kassalaitteesi on taas valmiina käytettäväksi

Löysitkö etsimäsi vastauksen?