Kassalaitteen Bluetooth asetukset voidaan resetoida tai palauttaa tehdasasetuksiin seuraavia ohjeita seuraamalla.

  1. Paina Bluetooth reset painiketta (1) kassalaitteen pohjassa ja laita kassalaitteen virta päälle. 

2. Hetken kuluttua kassalaitteen LED valot villkuvat. Jatka reset painikkeen painamista kunnes kassalaitteesta kuuluu piippaus ääniä. Paina reset-nappulaa pohjassa niin kauan kunnes kassalaatikko ei enää vilkuta kassalaatikon päällä olevia valoja. HUOM! Kassalaatikossa on kaksi eri resetointimahdollisuutta. Ensimmäisen tason resetointi kestää noin 20sec, mutta mikäli se ei vielä riitä. Totaaliresetointi eli paluttaminen tehdasasetuksiin kestää noin 40sec. 

3. Lopeta reset painikkeen painaminen ja odota kunnes kassalaitteen päällä ainoastaan sininen LED valo palaa yhtäjaksoisesti

4. Avaa iPadin Asetukset ja valitse Bluetooth valikosta kassalaite (Star mPOP) ja täppää ikonia (i) ja sen jälkeen tekstiä "Unohda tämä laite" ("Forget this device")

5. Suorita uudelleen parittaminen kuten kuvattu ohjeessa: iPadin parittaminen kassalaitteen kanssa.

6. Aseta Auto Connect asetus takaisin päälle.

Kassalaitteen hallintaan voi käyttää myös Starin omaa sovellusta - mPOP Utility. Sovelluksen voit ladata AppStoresta.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?