Ongelma: Viivakoodinlukija ei lue tuotteen viivakoodia

  • Tarkista, että iPadin Asetuksissa Bluetooth on päällä ja kassalaite näkyy Omien laitteiden alla ja tila on "Yhteydessä" ("Connected")
  • Sulje OP Kassa sovellus painamalla iPadin Koti-painiketta kahdesti ja pyyhkäisemällä OP Kassa avoinna olevien sovellusten joukosta. Kirjaudu uudestaan OP Kassaan PIN koodillasi ja kokeile viivakoodinlukua uudestaan
  • Onko viivakoodinlukija kytketty oikein kassalaitteeseen? Viivakoodinlukijan kytkentä.
  • Onko viivakoodinlukija alkuperäinen vai erikseen hankittu? Käytä vain alkuperäistä Star mPOPin mukana tullutta viivakoodinlukijaa.

Ongelma: Viivakoodinlukija piippaa 5 kertaa yritettäessä lukea viivakoodia

  • Sulje kassalaite hetkeksi virtakytkintä painamalla (kuittitulostimen vieressä). Kytke virta takaisin päälle ja odota kunnes kassalaitteen päällä palaa sininen LED valo. Yritä viivakoodin lukemista uudelleen.
Löysitkö etsimäsi vastauksen?