Ongelma: Käteiskassa ei avaudu

Toimenpiteet/tarkistukset:

  • Onko kuittitulostimen luukku raollaan? Sulje luukku ja yritä uudestaan.
  • Tulostuuko kuitti? Mikäli ei, niin vika on Bluetooth yhteydessä
  • Tarkista, että iPadin Asetuksissa Bluetooth on päällä ja Kassalaitteisto näkyy Omien laitteiden alla ja tila on "Yhteydessä" ("Connected")
  • Tarkista, että OP Kassan Laitehallinnassa (Valikko -> Hallinta -> Laitehallinta) kassalaitteen kohdalla on vihreä ympyrä
  • Sulje OP Kassa sovellus painamalla iPadin Koti-painiketta kahdesti ja pyyhkäisemällä OP Kassa avoinna olevien sovellusten joukosta. Kirjaudu uudestaan OP Kassaan PIN koodillasi ja yritä aukaista käteiskassaa valitsemalla "Talleta tai nosta käteistä".
  • Onko kassalaitteen päällä jotain raskasta (>8kg). Kassalaitteen päällä olevat raskaat esineet voivat estää käteiskassa aukeamisen.
  • Käteiskassa voidaan avata myös avausnapilla tai mekaanisesti näiden ohjeiden avulla.

Ongelma: Käteiskassa ei sulkeudu

Toimenpiteet/tarkistukset:

  • Onko käteiskassassa esineitä jotka estävät sulkeutumisen.
  • Onko kassalaitteiston päällä jotain raskasta (>8kg). Kassalaitteiston päällä olevat raskaat esineet voivat estää käteiskassa aukeamisen.
Löysitkö etsimäsi vastauksen?