Toimenpiteet/tarkistukset:

  • Kokeile käyttää iPadissa Bluetooth pois päältä ja takaisin päälle ja yritä parittamista uudelleen.
  • Mikäli parittaminen epäonnistuu edelleen, niin sulje OP Kassa sovellus painamalla iPadin kotipainiketta kahdesti peräkkäin ja pyyhkäisemällä OP Kassa sovellus pois aukinaisten sovellusten listalta. Avaa OP Kassa sovellus uudestaan ja yritä parittamista Laitehallinnassa.
  • Mikäli parittaminen epäonnistuu edelleen, niin sammuta iPad ja käynnistä se uudelleen. Avaa OP Kassa sovellus uudestaan ja yritä parittamista Laitehallinnassa.
  • Mikäli parittaminen epäonnistuu edelleen, niin tarkista, että kassalaite ei ole paritettu toisen iPadin kanssa. Mikäli on, niin pura paritus ja yritä parittamista uudelleen.
  • Tarkista, että "New Pairing Permission" asetus ei ole "OFF"
        -Tarkistamiseen tarvitset mPOP Utilityn jonka voit ladata AppStoresta.
  • Resetoi kassalaitteen Bluetooth asetukset ohjeessa kuvatulla tavalla.
Löysitkö etsimäsi vastauksen?