Stockmann avaa digitaaliset ovensa uusille brändeille Online Exclusive -kumppanuuden kautta. Kauppiaat voivat hakea kumppaneiksi erillisellä hakulomakkeella, ja kumppanin tuotteet pääsevät osaksi Stockmann.comin huolellisesti kuratoitua tuotevalikoimaa. Lue lisää täältä.

Shopify-verkkokauppaintegraatio on suunniteltu toimimaan yhteen Stockmann.com -laajennuksen kanssa. Shopify-verkkokaupasta synkronoidut tuotetiedot voi viedä Stockmann.com -myyntipaikkaan sen jälkeen, kun tietoja on täydennetty OP Kassan hallintapaneelissa. Myöskin tuotteiden saldoa pystyy synkronoimaan suoraan Shopifysta.

Stockmann.com -verkkokauppatilaukset saa tuotua suoraan Shopifyyn, jos tilausten synkronointi on laitettu toimimaan Kassasta Shopifyyn. Shopifyyn tuodut Stockmann.com:sta tulleet tilaukset eroavat Kassan kivijalkamyynneistä seuraavilla tavoilla:

  1. Stockmann.com -tilauksille pystytään merkitsemään toimitus suoraan Shopifysta. Myöskin tilauksille voidaan tehdä palautuskäsittely tarvittaessa.
  2. Stockmann.com -tilausten lähetyslistat pystyy tulostamaan suoraan Shopifysta. Linkki lähetyslistaan lisätään kommenttina tilaukselle.
  3. Toimituksen seurantakoodi pitää asettaa Shopifyssa “Tracking number” -kohtaan. Toimitusvahvistus lähetetään asiakkaalle toimitustiedon päivityttyä OP Kassaan.
Löysitkö etsimäsi vastauksen?