Loin tuotteen hallintapaneelissa, mutta se ei näy OP Kassan iOS -sovelluksessa.

Valitsitko tuotteelle myyntipaikan? Tuote ei näy iOS-sovelluksessa, jos sen myyntipaikkaa ei ole valittu. Voit valita tuotteelle myyntipaikan tuotteen luomisen yhteydessä tai myöhemmin "Myyntipaikat" -välilehdeltä.

Loin tuotteen Shopifyssa, mutta se ei näy OP Kassan iOS-sovelluksessa.

Verkkokaupassa luodut tuotteet eivät enää siirry automaattisesti OP Kassa -sovellukseen. Käy merkitsemässä tuotteet kivijalan myyntipaikkaasi hallintapaneelin "Myyntipaikat" -kohdassa.

En voi luoda uutta tuotetta, koska minulla ei ole tuotevaihtoehtoja.

Kun luot tuotetta, jolle haluat syöttää vaihtoehtoja (kuten värit tai koot), sinun on ensin luotava haluamasi vaihtoehdot. Lue ohje tuotevaihtoehtojen luontiin täältä.

OP Kassan iOS-sovellus näyttää kaikki tuotteet, vaikka olen valinnut, että tuote ei ole kivijalan myyntipaikassa

Oletko päivittänyt iOS sovelluksen? Vain uusin OP Kassa -sovellus osaa näyttää tuotteita myyntipaikkakohtaisesti.

Android-sovellus näyttää kaikki tuotteet, vaikka olen valinnut, että tuote ei ole kivijalan myyntipaikassa.

Android-sovellukseen ei ole tulossa tässä vaiheessa tukea myyntipaikoille. Android-sovellus näyttää aina kaikki tuotteesi riippumatta siitä, mihin myyntipaikkaan tuote on kohdistettu.

Olen luonut tuotteen, jolla on vaihtoehtoja iOS-sovelluksessa, mutta en voi valita sille luomiani vaihtoehtoja.

Tässä vaiheessa luotuja tuotevaihtoehtoja ei voi vielä käyttää iOS sovelluksessa.

Loin tuotteen iOS-sovelluksessa, ja se meni automaattisesti kivijalka-myyntipaikkaan, mutta ei verkkokauppaan.

Kun tuote luodaan myyntipaikassa (kivijalka tai verkko), menee se oletuksena kyseiseen myyntipaikkaan, mutta ei muualle. Voit vaihtaa myyntipaikkoja hallintapaneelissa.

Minulla on ennen päivitystä luotu tuote, jolla on vaihtoehtoja, enkä voi luoda sille tuotevaihtoehtoja hallintapaneelissa.

Luo uusi tuote tai muokkaa sitä iOS sovelluksessa.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?